Star Evolution

Rasa ludzka wyruszyła już na podbój galaktyki. Jednak pierwsza kolonia w układzie Proxima Centauri usamodzielniła się. Jak potoczą się dalsze losy Terran?


#1 2009-04-22 19:31:12

Rennkar Valasin

Kreator, MG, Gracz

9654374
Skąd: Prim
Zarejestrowany: 2009-04-19
Posty: 283
Punktów :   
Pochodzenie: Terra
Zawód: Zarządca, Najemnik, Pilot
Stopień: Głównodowodzący PCC

Klasy Postaci

Nasza postać, ogólnie może zostać kim chce. Aby jednak jakoś ustabilizować sytuację na rynku pracy postanowiliśmy u standaryzować i objąć Profesje w ogólne ramy. Oczywiście, niczym bohaterowie książek wasze postacie nawet przy niskim społecznie starcie dojść będą mogły wszędzie gdzie ich, wasza wyobraźnia doprowadzi. Więc wybierajcie do woli, nie lękając się jakiś dysfunkcji w czasie gry. W kosmosie każdy się przyda.

Naukowcy - Zajmują się wszelakiego rodzaju badaniami. Wyróżniamy ogólne, dwie podkategorie:
a.) Teoretyczni - Zajmują się obliczeniami i snuciem teorii naukowych. Aby sprawdzić swoje obliczenia najczęściej odwołują się do symulacji rzeczywistości za pomocą najnowszych superkomputerów.
b.) Praktyczni (Eksperymentalni) Zajmują się poddawaniem próbie w rzeczywistości, tego co ich skrupulatni koledzy wyliczyli założyli i teoretycznie już sprawdzili z pomocą SI. To oni wprawiają w ruch pierwsze prototypy dotąd istniejące tylko w pamięci elektronicznej. Zazwyczaj są również, po trochu i odpowiednio deo swej dziedziny inżynierami.
Oczywiście w każdym z tych dwóch odłamów występują przedstawiciele każdej z nauk. A po ponad wieku wykładniczego rozwoju technologi... W każdym razie, jako Naukowiec Teoretyczny będziesz w stanie - tak ty graczu - na bazie innych książek, interpretacji praw fizycznych czy dzięki swej własnej wyobraźni formułować prawa działające w tym świecie. Naukowcy praktyczni zaś nadadzą mu ramy... I tak trafi dalej, a świat będzie sławił wasze imiona.

Inżynierowie - Zajmują się projektowaniem i budowanie wszystkiego - Od zapalniczki, przez drapacz chmur po statek. Również tu następuje podział na Teoretycznych i Praktycznych. Ale w tym przypadku ile dziedzin, tyle nazw... Więc, jeśli twoja postać zastanie inżynierem ma spore pole do opisu jeśli chodzi o nazewnictwo. Jako inżynier będziesz w stanie utworzyć jakieś praktyczne zastosowania dla praw odkrytych przez innych graczy - chociażby sam fakt zaistnienia nadprzestrzeni nie umożliwia w niej podróży. Ale jeśli w współpracy z praktykiem odnajdziesz do niego wrota. I skonstruujesz urządzenie umożliwiające wskoczenie do niej - Będziesz ojcem nowych typów podróży!

Artyści i  Pisarze - Zajmują się sztuką, malują komponują muzykę i piszą książki - Wspomagając się oczywiście najnowszymi osiągnięciami technologi. Jeśli jesteś osobą kreatywną to zajęcie dla ciebie. Możesz zasłynąć w świecie gry tworząc wielkie dzieło - Które zapamiętają wszystkie pokolenia po tobie.

Lekarze - Zajmują się medycyna - Zarówno teoretyczną jak i czynnym leczeniem z wykorzystaniem najnowszych nowinek technologicznych. Wynajduj nowe metody kuracji nieprzedłużających życie, stań się układowym autorytetem... Możesz zrobić wszystko!

Żołnierze i Najemnicy - Zawodowi lub z przypadku. Utrzymujący się z żołdu lub z pracy dorywczej. Nawet w idealnym społeczeństwie znajdzie się element kryminalistyczny. Szmuglerzy, Piraci kosmiczni, Mafia i gangi naplanetarne. Zyskaj reputację najlepszego najemnika lub zostań dowódcą oddziału, korpusu, armii... Admirałem floty, generałem armii naziemnej - Wszystko w twoim zabiegu.

Robotnicy - Pracujący przy konserwacji maszyn, lub ich budowie. Mogą zdobyć wiele... Ale niekoniecznie w swoich dziedzinach.


Scio me nihil scire - Wiem że nic nie wiem - Sokrates

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.starevolution.pun.pl roleplay maniak wampiria